مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 10:152020-02-20اجتماعي

 بارش باران و برف در خراسان رضوی/ احتمال آب گرفتگی در مناطق غربی


رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به بارش باران و برف در استان گفت: پیش بینی می کنیم بارش ها در اکثر نقاط استان به شکل باران باشد اما در قسمت های شمالی و نواحی سردسیر استان، - ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به بارش باران و برف در استان گفت: پیش بینی می کنیم بارش ها در اکثر نقاط استان به شکل باران باشد اما در قسمت های شمالی و نواحی سردسیر استان، بارش ها به صورت برف خواهد بود.

یحیی قائنی پور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت جوی استان، اظهار کرد: پیش بینی می شود، از امروز اول اسفند در نواحی غربی و جنوب غرب استان بارش ها آغاز شود و تا اواخر وقت فردا ادامه داشته باشد.

وی افزود: پیش بینی شده که بارش ها در اکثر نقاط استان به شکل باران باشد، اما در قسمت های شمالی و نواحی سردسیر استان، بارش ها به صورت برف خواهد بود.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین پیش بینی می شود، با شروع فعالیت این سیستم بر شدت وزش باد نیز افزوده شود.

قائنی پور عنوان کرد: پیش بینی می شود، در مشهد نیز بارندگی ها از امشب آغاز می شود و تا قبل ظهر فردا دوم اسفند ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 بارش باران و برف در خراسان رضوی/ احتمال آب گرفتگی در مناطق غربی

 بارش باران و برف در خراسان رضوی/ احتمال آب گرفتگی در مناطق غربی